Klacht

Wij besteden veel aandacht aan onze dienstverlening. Hebben wij u niet correct behandeld of bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Belt u dan met ons. Misschien kunnen wij het samen oplossen. Komen we er niet uit? Dan kunt u een klacht indienen bij de klachtencommissie van SPF Beheer.

Uw kunt uw klacht indienen met vermelding van 
-       uw naam,
-       uw referentienummer
-       uw telefoonnummer
bij de klachtencommissie van SPF Beheer. Dit kan telefonisch, per e-mail of per post. 
> Telefoonnummer: (030) 232 91 60
> E-mailadres: klachten@spfbeheer.nl 
> Postadres voor uw klacht: 
Klachtencommissie SPF Beheer
Antwoordnummer 4353
3500 VE Utrecht

> Reglement klachtenprocedure SPF Beheer

Heeft u een vraag of wilt u advies? Kijk dan hier.

  Vraag het Jaquelina

 Contact

> Neem contact met ons op
Volg ons via:

 Vraag het Jaquelina